Obchodní podmínky
I.
Základní informace
-
Provozovatelem internetového obchodu www.kzaluzie.cz (e-shop) a současně výrobcem je společnost K-system, spol. s r.o., IČ: 31623387, se sídlem SNP 2780/170, 965 01 Žiar nad Hronom, Slovenská republika (dále jen „prodávající“). Podrobné informace o prodávajícím naleznete zde.
-
Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné ode dne jejich zveřejnění na webových stránkách prodávajícího.
-
V případě, že je kupující podnikatelem ve smyslu zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, nevztahuje se na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím ustanovení článku V. a čl. VIII. a v těchto bodech se smluvní vztah řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
II.
Sortiment zboží
-
V internetovém obchodě nabízíme žaluzie a sítě proti hmyzu vyrobené na míru, akční produkty, doplňky a náhradní díly (dále také jako „zboží“).
III.
Objednání zboží
-
Objednávku zboží může kupující uskutečnit on-line, a to zaregistrováním se v e-shopu a následným objednáním zboží. Objednávání zboží je velmi rychlé a jednoduché s podrobným popisem jednotlivých kroků.
IV.
Kupní cena
-
Všechny kupní ceny v našem internetovém obchodě jsou uváděny s DPH, nezahrnují však náklady na dopravu a dodávku zboží. Prodávající je plátcem DPH. Pokud je kupující plátce DPH v ČR, je potřebné vyplnit DIČ a podložit tuto skutečnost zasláním příslušného potvrzení z finančního úřadu. Následně bude faktura za zboží vystavená bez DPH. -
V případě dodání zboží prostřednictvím přepravní společnosti bude faktura součástí dodávky.
-
U akčního zboží platí akce do vyčerpání zásob, pokud u konkrétního zboží není uvedeno jinak.
-
Na zboží, na kterém je uvedena jakákoliv akce, zvýhodněná cena, sleva anebo bonus, nebo zboží, kde je uvedeno „doprava zdarma“, není možné uplatňovat žádnou jinou slevu, bonus, akční cenu či jinou výhodu. Akce, slevy, bonusy anebo zvýhodněné ceny není možné mezi sebou kombinovat ani v případě, že je prodávající v prodlení.
V.
Práva z vadného plnění
-
Práva z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. Pro uplatnění práv z vadného plnění (dále také jako „reklamace“) je kupující povinen oznámit vadu zboží bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let ode dne převzetí zboží kupujícím (dále jen „záruční doba“). Doklad o zakoupení zboží si proto pečlivě uschovejte. Prodávající vydá kupujícímu potvrzení o tom, kdy právo z vadného plnění uplatnil, jakož i o provedení opravy a o době jejího trvání. V případě výměny vadného zboží za zboží nové začíná dnem převzetí nového zboží běžet nová záruční doba. -
Kupující má práva z vadného plnění pouze v případě, že tato byla uplatněna kupujícím u prodávajícího v záruční době. Kupující nemá práva z vadného plnění, pokud byl na tyto vady prodávajícím upozorněn, o těchto vadách věděl před převzetím zboží, nebo vady věci sám způsobil, nebo byly tyto vady způsobené obvyklým užíváním zboží. Prodávající dále neodpovídá kupujícímu za vady zboží, které kupující způsobil neodborným a nešetrným zacházení se zbožím, zanedbáním údržby zboží, mechanickým poškozením zboží, neodbornou instalací nebo montáží zboží, nebo užíváním zboží za podmínek zcela nevyhovujících obvyklému užívání zboží, ač byl kupující prodávajícím o těchto skutečnostech informován.
-
Informace o správném užívání a údržbě jednotlivého zboží prodávající poskytuje na internetových stránkách dostupných na: www.ksystem.cz
-
Kupující je povinen poskytnout při reklamaci zboží prodávajícímu maximální součinnost. Pokud je dodané zboží postiženo výrobní vadou, kupující kontaktuje prodávajícího prostřednictvím e-mailu reklamacie@ksystem.eu nebo na tel. č. 723 923 182.
-
Reklamaci zboží lze uplatnit u prodávajícího na adrese: Růžová 5, 664 91 Ivančice.
-
Reklamaci zboží provádí prodávající. Adresa uvedená v článku V. odst. 5 je pouze adresou pro zaslání reklamovaného zboží. Veškeré nároky z vadného plnění musí kupující uplatnit výlučně u prodávajícího. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem doručení reklamovaného zboží na adresu uvedenou v článku V. odst. 5.
VI.
Dodací lhůta
-
Zboží je prodávajícím předáno dopravci dle čl. VII. odst. 2 ve lhůtě 3 -7 pracovních dnů (dále jen „dodací lhůta“) od zaplacení zálohy na účet prodávajícího, přičemž do této lhůty se nezapočítává doba dopravy zboží. -
Dodací lhůta se může prodloužit v důsledku nepředvídatelných okolností jako je zejména selhání dopravy, výpadek materiálů na objednané zboží, vyprodání zásob nebo vyprodání akčního zboží. V případě prodloužení lhůty pro dodání zboží bude kupující o této skutečnosti včas prodávajícím informován prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. Kupující má v takovém případě právo od smlouvy odstoupit. Kupující je povinen odstoupení od smlouvy učinit písemně bez zbytečného odkladu od oznámení prodloužení dodací lhůty prodávajícím, nejpozději však do doby, kdy mu bude oznámen nový termín dodání zboží.
-
V případě objednání akčního zboží si prodávající vyhrazuje právo nedodání zboží z důvodu vyprodání zásob, v takovém případě je kupujícímu vrácena zaplacená záloha v plné výši. Nabídka „ do vyprodání zásob“ je vyznačena na akčním zboží nebo na akčním letáku. Kupující má také možnost ověřit si aktuální stav zásob tohoto zboží telefonicky na čísle 723 923 182.
-
Pokud si kupující objedná větší množství zboží, bude mu dodáno v jedné zásilce. Dodací lhůta se může přiměřeně prodloužit v závislosti na objemu objednaného zboží.
VII.
Doprava
-
Cena dopravy je stanovena zvlášť.
-
Doprava zboží je zajišťována prostřednictvím přepravní společnosti PPL (dále jen „dopravce“).
-
Kupující se zavazuje zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí rozbalit a překontrolovat. V případě, že kupující zjistí vadu zboží, nahlásí ji prodávajícímu bez zbytečného odkladu po tomto zjištění na reklamacie@ksystem.eu a přiloží fotodokumentaci.
-
V případě, že je obal zboží značně poškozený a kupující má podezření na poškození samotného zboží, je oprávněn dodané zboží odmítnout. V tomto případě dopravce vrátí dodané zboží na depo a reklamační oddělení dopravce zabezpečí sepsání zápisu o reklamaci. O nedoručení zboží z uvedeného důvodu bude dopravce obratem informovat prodávajícího. -
Po nahlášení škody reklamační oddělení kupujícího informuje o dalším postupu. Ve většině případů, kdy je zboží neopravitelné, bude kupujícímu zasláno obratem nové zboží.
VIII.
Odstoupení od smlouvy
-
V případech, kdy zboží není vyráběno pro kupujícího na míru (např. při dodání náhradních dílů), je kupující oprávněn bez uvedení důvodu od smlouvy odstoupit do čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží nebo uzavření smlouvy o poskytnutí služby.
-
Pokud má být zboží vyrobeno nebo upraveno podle specifických požadavků kupujícího a prodávající upozorní kupujícího, že zboží podle jeho požadavků může mít nedostatky nebo trpět určitými vadami, a kupující přesto trvá na výrobě nebo úpravě tohoto zboží podle jím stanovených požadavků, neodpovídá prodávající za vady zboží, které jsou způsobeny těmito specifickými požadavky kupujícího.
-
Kupující nemá právo odstoupit smlouvy v případě smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.
-
Odstoupí-li kupující od smlouvy, prodávající není povinen kupujícímu vrátit uhrazenou kupní cenu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
IX.
Ochrana osobních údajů
-
Kupující, pokud je fyzickou osobou, je povinen oznámit prodávajícímu svoje jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště včetně PSČ, adresu dodání zboží včetně PSČ, čísla telefonu a e-mailovou adresu, za účelem vyřízení objednávky klienta, tj. účelem poskytnutí údajů je umožnění plnění ze smluvního vztahu uzavřeného mezi kupujícím a prodávajícím.
-
Kupující, pokud je právnickou osobou, je povinen oznámit prodávajícímu svoje obchodní jméno, adresu sídla včetně PSČ, adresu dodání zboží včetně PSČ, IČ, DIČ, číslo telefonu a e-mailovou adresu.
-
Kupující dává souhlas prodávajícímu, jakožto správci osobních údajů kupujícího, ke shromažďování a zpracování svých osobních údajů, zadaných při registraci do e-shopu prodávajícího, za účelem zaúčtování plateb za koupené zboží, správné distribuce zboží a ke komunikaci s kupujícím. Souhlas je udělen na dobu trvání registrace v e-shopu prodávajícího, případně na dobu, po kterou nebudou vypořádány veškeré závazky mezi kupujícím a prodávajícím. Nakládání s osobními údaji kupujícího se v plném rozsahu řídí pravidly stanovenými Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“) a v souladu s tímto Nařízením přísně dodržuje všechny nastavené postupy.
-
Osobní údaje poskytnuté kupujícím umožní prodávajícímu uskutečnit potřebné účetní operace, vyhotovit daňový doklad, popřípadě identifikovat platbu kupujícího bankovním převodem. Všechny osobní údaje jsou uchovávané v chráněné databázi na serveru prodávajícího. Kupující může osobní údaje podle aktuálního stavu změnit po přihlášení.
-
Kupující má právo na přístup ke svým osobním údajům a má právo požadovat po prodávajícím nápravu nesprávného nakládání s jejich osobními údaji. Kupující udílí prodávajícímu výslovný souhlas s uložením jeho emailové adresy a adresy bydliště za účelem zasílání obchodních nabídek a příležitostí. Kupující je oprávněn odepřít souhlas se zasíláním těchto obchodních nabídek.
-
Prodávající neposkytuje osobní údaje kupujícího třetím osobám s výjimkou nezbytných údajů poskytovaných bankám pro evidování a zaúčtování plateb a dopravci pro dodání objednaného zboží. V těchto případech jsou nezbytné osobní údaje poskytované jednorázově pro vyřízení konkrétní objednávky kupujícího.
-
V případě, že se kupující rozhodne svoji registraci v e-shopu prodávajícího zrušit, kontaktuje s tímto požadavkem prodávajícího prostřednictvím e-mailu na eshop@ksystem.eu. Registrace kupujícího bude následně zrušena. Registrovaný kupující může aktualizovat poskytnuté údaje v on-line režimu na webových stránkách e-shopu ihned po přihlášení.