Preventivní opatření přepravce PPL související s KORONAVIRUS/COVID-19
13.3.2020
Protože jsme si vědomi důležitosti bezpečného doručování zásilek, zavádíme nejrůznější preventivní opatření, která mají za cíl zajistit ochranu zdraví jak našich pracovníků, tak i zákazníků.
Zavedena byla následující opatření
- Naši řidiči jsou vybaveni rouškami a ochrannými rukavicemi, které použijí na žádost zákazníka.
- Na všech pracovištích dbáme na zvýšenou hygienu v podobě antibakteriálních prostředků a edukačních nástěnných oznámení. Zaměstnanci byli informováni o způsobech chování, jak minimalizovat rizika nakažení. Zvýšili jsme také frekvenci úklidu pracovišť.
- Komunikujeme aktivně nejen s našimi zaměstnanci, ale i našimi řidiči a dopravci a dalšími partnery. Všichni řidiči jsou proškoleni, jak se chránit při doručování zásilek, a zároveň že mají respektovat preventivní opatření našich zákazníků.
- Pracujeme na přípravě možných scénářů v případě zhoršení situace, abychom byli maximálně připraveni.
- Dodržujeme veškerá doporučení státních orgánů a mateřské společnosti Deutsche Post DHL.
DORUČOVÁNÍ ZÁSILEK PŘÍJEMCŮM V NAŘÍZENÉ ČI DOBROVOLNÉ KARANTÉNĚ
Osoby v karanténě často spoléhají na přepravní společnosti. Proto se snažíme najít způsob předání zásilky s co nejmenším možným rizikem nákazy a s příjemcem domlouváme alternativní způsob doručení či bezkontaktní předání zásilky:
- Doručení zásilky na domluvený PPL Parcelshop – zásilku zde může za příjemce převzít jakákoliv zastupující osoba, která se prokáže avizační SMS nebo e-mailem
- Předání zásilky pověřené osobě - např. příjemce je domluven se sousedem nebo někým z okolí
- Doručení zásilky na bezpečné místo definované předem příjemcem
- Uložení na depu po dobu karantény příjemce – řidič zažádá o prodloužení úložní doby na depu, kde si může příjemce zásilku po ukončení karantény vyzvednout
DORUČOVÁNÍ A SVOZY ZÁSILEK VE FIRMÁCH S PREVENTIVNÍMI OPATŘENÍMI
Respektujeme preventivní nařízení našich zákazníků a snažíme se jim maximálně vyjít vstříc v jejich požadavcích.
Pokud z nějakého důvodu nedokážeme přes veškerou snahu vyhovět požadavkům našich zákazníků, řidič informuje zákazníka o uložení zásilky/zásilek na depu, kde budou po vypršení standardní úložní doby vráceny odesílateli. V případě nemožnosti svézt zásilky od zákazníka, prosíme zákazníky, aby se obrátili na náš zákaznický servis (225 331 600), kde se pokusíme ve spolupráci s depem domluvit alternativní způsob převzetí zásilek.
AKTUÁLNÍ INFORMACE
NAŘÍZENÍ VLÁDY 12. 3. 2020 - v návaznosti na prohlášení vlády bychom vás rádi uklidnili, že i nadále pokračujeme v tuzemském i zahraničním doručování, a to v plném rozsahu. Nařízení vlády o omezeném cestování se týká pouze soukromého sektoru. Kamionová doprava funguje i nadále bez omezení.